SLOW BRANDING

I visse tilfælde hjælper jeg med implementering og eksekvering af den vedtagne strategi.

God, forankret branding er en proces på to måder: Virksomheden udvikler sig sammen med sit marked, sine kunder og sine omgivelser. Teknologier, produkter, behov skifter konstant. Samtidig kan indsatsen altid udvikles, nye landvindinger gøres – og til dette er den 360 graders forståelse fra området, man kan finde i vores bog, helt perfekt. Jeg oplever at de kunder, jeg etablerer de lange forløb med, har glæde af, at jeg overvåger brandets udvikling og kan indgå i dialog om muligheder og udviklingspotentiale. Sådan skubber vi tingene foran os i fællesskab.

Udover løbende sparring kan byde ind med følgende praktiske områder:

Tekstforfatning – dansk og engelsk, sociale medier, web, grafisk arbejde, visuel identitet, pressearbejde..

Udover disse områder trækker jeg på et stort netværk af andre fagligheder.

EN ONGOING PROCES

Arbejdet med brandet er aldrig forbi, og deri ligger netop potentialet.

Fra BRANDING-STRATEGIER (Heding)
Markedskommunikation i praksis (2013), Samfundslitteratur